Fxfx subhanaAllah … bizim buranın acilinde sıkıntı var herhalde :( ne diyeceğim nstye bağlasalar ? Direk alttan bakıyorlar ondan acile gitmeye korkuyorum . Şuan gene sertleşme yaşıyorum … çaresizlikten ağlayacağım neredeyse . Direk açıklık var mı diye bakıyorlar ki daha önceden zaten baktılar . Ben acile gidip ne diyeyim