21+5 haftalığım. Karnımın sol tarafında bir şişlik oluştu. Kaburgama ve göğsüme batıyor.Genelde sol tarafıma yatıyorum. Neden olduki,canim sıkıldı biraz. Bunu yaşayan var mı ? Ödem mi başka bir şey mi 😞 doktoruma gideceğim sizin fikirlerinizide almak istedim