Merhaba sevgili Anneler
Bende doğurdum burda doğum hikayemi yazmak istedim bende çünkü doğumun nasıl bir şey olduğunu hep merak eden ve hikaye bekleyenlerdendim birisi doğursa hikayesini yazsa diye hep bekledim takip ettim
Çok güzel bir gebelik yaşadım ilk gebeliğim çok şükür hiç ağrı sancı mide bulantısı yaşamadım hatta unutuyordum hamile olduğumu :) 39 hafta geldi çattı kapıya hafif bel ağrılarım vardı ve ödem zorlanmaya başladığım tek hafta diye bilirim zaten çokta zorlanmadım artık vakit geldiğini düşündüğümden bolca hurma yedim Kendimi hazırlamaya başladım her duş sonrası perine masajı Yaptım hiç ağrım sancım yoktu gelsin artık demelere başladım gittim pilates topu aldım aldığım gün üzerinde hopladım zıpladım hafif hafif Allahım ondan sonra bel ağrısı vurdu bana direk yattım yoğun bir ağrıydı dinlenince geçmedi son kontrolümü yaptım heran doğura bilirim hissi çöktü bana ertesi günü canım mangal yakmak çekti eşim annem ve kız kardeşimle akşam keyfi yapalım dedik ve yaptık çok güzel bir akşamın sonunda Saat 7 gibi bana sancılar gelmeye başladı adet sancısı gibi başta çok hafifti dk tutmaya başladım 8 dk bir 7 dk bir giriyor derken Saat oldu gece 12 5 dk bir sancılarım düştü ama nasıl bir sancı git gide şiddetlendi ebemi aradım dayana bildiğin kadar evde dayan sonra hastaneye gel dedi bu Arada sıcak duş alıyorum eşime belime masaj yaptırıyorum artık anladım ki o gün bu gün eşim annemi aradı bize geldiler saat oldu gece 3 sancılarım 3 dk bir e düştü dayanamıyordum artık hastaneye geçtik hemşireler nts bağladı sancım 30 ,45 çıkıyordu Çok az sancınız dediler nasıl olur dedim şimdiden bu kadar sancı canımı böylesine yakıyorsa yükseldikçe nasıl olur ben sezaryen olacağım dedim Eşimde bir yandan yanlış alarmmış diyor Yalancı sancılar galiba demeye başladık ebem geldi baktı 3 santim açılmam var nst hemşireler yanlış bağlamış ebem tekrardan bağladı düzeltti ve sancılarım 85 90 arası çıkıyordu Ve evet o sancılar yokmu o sancılar ben dayanamadım 3 santimde bu kadarsa ben 10 santime kadar dayanamam dedim ve epidural almak istedim 4 santim açıklıkta epidural takıldı ohhhhh bende bir rahatlama kuş gibi oldum saat sabah 9 olmuştu ebem tekrar kontrol etti açılmam 9 santim ben hiç bir şey hissetmiyorum doğuruyorum diye seviniyorum doktorum geldi hazırlandık bana ıkınmamı söyledi ve ıkındım yeterli gelmedi epıdural çıkarıldı sancılarım başladı doğum odasına inene kadar öldüm resmen epıdural bana çok kolaylık katmış çatala çıktım 4 ıkınmamda bebeğim kuçaklarımdaydı O an herşey bitti ellerini yüzüme dokunduğu an herşeyin ona değer olduğunu anladım Rabbim isteyen herkese nasip etsin o kadar güzel bir duygu ki daha önce hiç bu kadar yoğun bir his duygu mutluluk yaşamamıştım dünyam değişti oğlum Aslanımla şimdi evdeyiz 5. Günüzüm 3,200 kilo 50 santim doğdu yavrum ilk sütüm çok az geldiği için doymuyordu takviye yapıldı şimdi çok şükür geliyor ben sütümü sağa sağa getirdim bilğinize sağma makinaları kanalları açıyor kızlar , ve pilates topu doğum eylemini başlatıyor doğuracak annelere Allah yardım etsin Analı babalı sağlıklı büyütmeyi nasip etsin herkese hayırlı akşamlar .:)