Mahperi Bebeğim bugün hiç hareket etmedi normalmi acaba karnımda arada bişiyler oluyo ama bebekmi değilmi anlamıyorum çok minik
MiniKaya Mahperi canm 36+2 deyim benim oğlan hep kayıyor yada kasılıyor bugün kontrlüm vardı doktora söyledim yeri daraldığı için dedi ama kasılma kayma hıçkırık bu hareketlerde olsa günde en az 10 kere hissetmen gerek dedi
Ruya26 Gün içinde hiç hareket etmediyse normal değil canım hafif kıpırdanması lazım yeri ne kadar dar olsada artık ayakta kaldıysan farketmemişsindir belki bende yatınca hissederim hep
Duygu4444 Mahperi çok şükür canım, hareket etmedi diyince korkuyorum aklım kalıyor inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🤗
Kasimannesi38 Mahperi uyuyordur belki annesi benim.oglumda bazen etmez sabahlara kadar beklediğimi biliyorum ama sonradan ediyor içini ferah tut 😊
Mahperi Duygu4444 amin canım inşalllah rabbim yavrularımızı sağlıklı mutlu huzurlu bir şekilde kavuştursun bize 🤲