Albiina05 Limonnn normal canım bebeği daha sonra görürsün. ben de 5. Haftamda keseyi gördüm 6-7 gibi de bebeğin kalp atışını duymuştuk
MM0106 Limonnn canım ben de dün öğrendim 5+2 ymiş vajinal ultrasonla kese gözüktü bebek daha oluşmamış çok küçük olduğu için 10 gün sonra kalp atışı için gelin dedi kalbini ferah tut
Babyy1S Limonnn 5haftalikken benm de oyleydi 1hafta sonra bebis vardi kalp atisi duyulmadi ama gostermisti attigini normal yani 😊