Bizde de annem her emzirmeden sonra pamukçum olmasın diye 1 çay kaşığı içirmiş en baştan beri.bi sıkıntısını görmedim diyo. Önlem amaçlı yapmış,hiç te pamukçuk olmamış.ama olunca karbonatlı su ile silindiğini duymuştum ben de.için rahat etmiyorsa yine de bi doktoruna sor tabi