Gd1992 Bebegımın hareketlerini hıssettm bugun ama az hıssettm eskısı gibi bugun cok hareketlı degil neden acaba 34 haftaya gırdım
Sedaca Gd1992 bazen gunduz cok hareketlı olmuyorlar gece daha cok hareket edıyorlar. Her gun şiddetı de aynı olmuyor. Ama hareket sayısı onemlı
Tubi61 Bende 34 +3 um harketlerinde azalma var bir iki gundur buyuyor diyemi acaba bilemedim haftaya kontrole gidecm insallah bir sknti yoktur