Arkadaşlar merhaba sizlere sormak istediğim bir konu var.
Kendimi bildim bileli adetim hep düzensiz bu ayda sekiz gün geciktim bende gebelik testi yaptım 3 gündür yaptığım testlerde negatif ama saatler sonra hayalet çizgi çıkıyor daha önce yaptığım testlerde böyle birşey olmadi teste göre yirmi dakikadan sonra çıkan sonuç geçersizdir diyor bende merak ettim forum sitelerinde bakındım böyle olupta hamile kalanlar varmis bunun yanı sıra ara ara gidip gelen bir mide bulantım var acaba piskolojik olabilir mi kafam çok karıştı bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen şimdiden teşekkürler 💕