Twinsmomm01 Kızlar 15 gün oldu sezeryan olalı özel bölge için ağdaya gitsem bişey olurmu biraz dahamı bekleyeyim dikişlerimden korkuyorm kendimi kastıkça ağrı yapabilir
bebegim_28 Twinsmomm01 bence biraz daha beklemelisin genelde 40 çıksın derler ama en azından 1 ay olsa daha iyi olur bu arada ikizlerin vardı sanırım çıktılar mı küvözden 😊
Twinsmomm01 bebegim_28 yok çıkmadılar hala canım😊 bende onlar gelene kadar kendimi bari aradan çıkarayım demiştim ama bekleyeyim bari ☺️
bebegim_28 Twinsmomm01 anladım canım tabi doktorlar daha iyi bilir riske atma kendini minnakların bi an önce gelsinler inşallah 😊
Twinsmomm01 Yasmn05 Riskli gebeydim ondada cesaret edememiştim gitmeye ama kendim evde almıstım 🤦🏻♀️