oykuduru21 Busenurrr 14 haftalığız geceleri uykusuzum sürekli baş ağrısıyla uyanıyor bir daha uyuyamıyorum onun dışında çok iyiyizz 🧿
Busra34ybg Kbra Busenurrr 16+2yim bende baş ağrıları ara ara sersemlik hissi bel ve kasık ağrısı dışında iyim çok şükür onlarda olmasa iyidi 😏
zulus Busenurrr Biz de 16+2 yiz. Cinsiyet için 12. Haftada kız gibi demişti bu hafta erkek gibi dedi o yüzden kafamız karıştı artık detaylıyı bekleyeceğim net öğrenmek istiyorum ☺️
Albiina05 Busenurrr tam olarak 16 olduk ☺️ Cinsiyetimizi öğrendik. Düşük tehlikem var o beni zorluyor biraz. İki gündür de belim ağrıyor fıtık vardı bende. Onun dışında çok şükür halimize.
Burcumtlg oykuduru21 bu bende de oluyor ya gece uyanıyorum tuvalate falan kalkıyorum bir daha uyuyamıyorum. Elimi ayağımı ne tarafa koysam bi huzursuzluk. Çok tuhaf 🤦🏼♀️
Beyziikoo 17+2 olduk çok şükür 😍 16+5te cinsiyetimizi öğrendik kızçemiz geliyor inşaAllah 👼 Biraz kasıkta ağrı mı desem sızı mı bilemedim bişiler var geri kalan güzel şükür ⚘
ae3535 zulus hadi ya yanilma mi oldu. Bize 11 de kiz dedi 12+5 te kesinlesti kiz oldugu. Umarim degismez
Brcklc 17 haftamdayim erkege benzetti bakalım hayırlısı ile nisan ayı bı gelsede kucaklasak bebeklerimizi bı yesek😬
Sibeleker Merhaba bizde 14+3 Salı günü doktor kontrolümüz var daha hiç cinsiyet söyleyen olmadı bu hafta söylerler mi acaba ? 😍
Fatmamuduk Busenurrr Günümüz aynıymış kuzu ☺️ Valla zor geçiyor birazcık bi an önce 20lere gelmek istiyorum detaylıyı çok merak ediyorum ☺️
Clldl 16+5 bugün benimde bazen kasık ağrısı ve çok yorulunca bel ağrım oluyor onun dışında iyiyiz🙏🏼 Gen testi yaptırdığımız için erken öğrendik bizde cinsiyeti inşallah kızımız olacak Nehir’imiz🥰💕
Hypatia Busenurrr merhabalar😊 biz de 14+6 olduk,hafta içi gittiğimde göstermiyor ama kıza benziyor dedi doktorumuz,ben de ancak detaylıya güvenirim heralde😃 sağ sağlam doğsunlar da inşallah😊 karnınız belli olmaya başladı mı?
Msydn6 Busenurrr 14+4 üz şuann için iyi gidiyorum inşallah böyle olur 🤲🏼🌸 hala cinsiyet öğrenemedim 😒
zulus ae3535 evet şok olduk biz de şuanda da tam olarak kesin gözüyle bakmıyorum o yüzden gene değişebilir diye ☺️
Hacer04 Busenurrr 16+5 benimde baş ağrım var arada birde kasıklarım ağrıyor akşam oluncada bacak ağrıları başlıyor bu arada 3.gebeligim 🙈🙈