OkkesOzmen Canım progesteron ilacı zaten kanama durdurmak için kullanılıyor, benim kanamamı o ilaç kesti.
Şöyle bak benim şuan 3.gebeliğim ilk ikisinde kayıp yaşadım ikincisinde progesteron kullandığım halde kanamam oldu, vücut sağlıksız gebeliği atmaya programlı bişey. İnşallah hiç bişey olmaz😔🙏🏻