Mervebilgin Merhaba hanımlar göğüslerimin alt kısmı pişik olmuş acı yok ama kızarıklık arttıkça tedirgin oluyorum pişik kremi sürdüm ama geçmedi önereceğiniz bir şey var mı acaba
Masalmom Mervebilgin silverdin kullan canım bende de oluyor gebeliğimde gogüsler büyüdükçe sanırım alt kısımlar sürtünüyor
Masalmom Mervebilgin kullanabilirsin bir sorun olmaz ben kullanıyorum ince bir tabaka seklinde kızarık olan yere sür
Berna23 Bepanthol sensiderm kullanıyorum benim kaşıntılı egzama gibi olmuş bir nebze rahatlatıyor ve göğüs altına tülbent pamuklu bez vs bırakmak da iyi geliyor