Doğum yapan diğer annelerin doğum hikayelerini okuyup duran ben şimdi kendimde doğum hikayemi yazıyorum 😊 çok şükür bende anne oldum artık. Oğlumu sağ salim aldım kucağıma. Öncelikle çarşamba günü 39+6 günlükken kontrol amaçlı gittiğim hastanede önceden 2 cm olan açılmamın 4 cm olmasıyla doktor yatış yapılması gerektiğini söyledi. Bende kabul ettim. O gün boyunca sadece ilaçsız hiç bişey yapılmadan odada sadece normal sancılarımın gelmesi beklenildi. Çünki hiç bir işaret yoktu. Açılma dışında. Akşama kadar kendiliğinden devam eden açılmam 7 cm olmuştu. Nöbetçi doktor doğumu kendi sancılarımı beklediğini söyledi. Bende artık sıkılmıştım bu durumdan. Eşimin tanıdığı olan başhekim yardımcısı hastanenin kadın doğuö doktoruydu ve eve gitmişti sabah gelecekti. Aradık ve gelen nöbetçiye suni sancı takılmasını söyledi. Tabi ben zannediyorum ki 1-2 saate doğum olur. Bu takılan serumu sabah 9 a kadar en kısık ayarda verildi ve sabaha kadar hiç bişey hissetmedim uyudum bi güzel. Sabah doktor geldi ve artık doğum yapmak istediğimi bu durumdan çok sıkıldığımı söyledim. 40 hafta olmuştum sabaha. Ve takılan suni sancı arttırıldı. 10 dk olmadan sancılarım öyle bir şiddetlendi ki hastaneyi yıktım 😁 1 saat odada 1 saate yakın da doğumhanede çektiğim sancı sonrası 10:47 de oğlum doğdu. Zor geçen serüven Allahın izniyle oğlumun ağlamasıyla hepsini unutturdu. Zor mu korkulacak gibi mi canından can çıkıyor kolay değil. Ama bir o kadar da güzel bir duygu ki. Herkese normal doğum tavsiye ederim. Rabbim bütün hamişlere yardım etsin. Kolay doğum nasip etsin hepinize. Bol bol dua edin. Allah yardım ediyor. Hiç korkmayın. Sağlıkla bebişlerinizi kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🙏🏻😘