Herkese merhaba arkadaşlar..
Doğum yapalı 1 ay oldu ama ancak yazabiliyorum valla ilk haftadan yazan arkadaşlarımı da ayrıca tebrik ediyorum 😁
kısa ve öz geçeceğim 38 haftada bir kac gun onceden nisanım gelmeye baslamişti acık pembe azicik sonra doğum yapacagım gün gece adet agrisi cektim resmen ve sabahına kırmızı nişan geldi. Doktorum kontrole cagirip doğuma gidiyosun dedi 🤕 normal baslayan doğumum nst de sancı olmadigindan ve acikligim az oldugundan suni sancıya dondu ama Allah biliyor yarım saat zor dayandım. Sonra mecburen sezaryene donduk. Anlayacağınız hepsini tattım 🙄 sütüm hemen geldi cok sukur agri sizi tabi oluyor ben hazırlıksızdım bide oyle gunduz yedigimle cıkmıstım komposto fln icmeyi dusunuyodum ama hayal oldu. Sorusu olani cevaplarim hepiniz inşallah yavrularınızı sag saglim kucaga alirsiniz. Ha bir de bende doğurayım doğurayım diye can atiyordum ama su anın tadını cıkarın derim hamilelik resmen fragmanmis😹
en önemli seyler: depend l beden alin zayıfsanız bile
onden dugmeli gecelik
bebek için bol bol tulum sacma sapan 10 lu takımlara gerek yok bi tane olsun yeter
gogus yarası hemen oluyor gumus kapak ve krem
aklıma gelenler bunlar sevgiler herkese