Minikkus00 Kızlar 5+6 haftalığım . 2 gün önce sadece kese gördük bebek görülmedi. Ama dünden beri alt belim çok ağrı ağırlık var gibi böyle nasıl anlatsam. Sonra vajinada bir ağrı sızı var gibi bunlar normal midir korkuyorum ?
derindemir Minikkus00 6-7 haftalıktan önce bebeği görmemeniz normal zaten.şu an yaşadığınız ağrı ise yerleşme ağrısı.ben adet olucam sanmıştım o dönemde