Merhaba, 23 günlük bebeğim var. Sürekli emmek istiyor. Günde çok az mama takviyesi yapıyorum kaşıkla. Onu da çok severek içmiyor. Memeden ayırdığım an 20 dk sonra tekrar emmek istiyor. İnternette çok araştırma yaptım ama işime yarar bir bilgi bulamadım. Doymuyor mu diye düşünmeye başladım. Henüz doktor kontrolüne gitmedik sadece kilosuna baktılar iyiydi 🧿 uykusu da çok derin değil. Tecrübesi olanlar paylaşabilir mi? Emdikten sonra kucağımdan indirmesem saatlerce uyur ama indirdiğim zaman yarım saatte uyanıyor ☹️