tugce67-67 6217 valla istediğin kadar sakin geçir üzgünüm bebeklerin çogunda gaz sancısı oluyor.4.ayımıza girdik hala kolik bir bebeğim var damlalarla ayakta duruyoruz😂
Handevebade 6217 stres altında kalınca bebeği etkiliyor gördüğünü görme duyduğunu duyma bebeğin için yoksa pişman olursun 😏
Aynurr16 6217 artık sinirle verdiğim tepkilere eşim okadar ezberlemişki bişe olduğunda benim yerime o cevap veriyo 😂
6217 tugce67-67 tugce67-67 oıv allah yardımcınız olsun inş ben bazen eşimle ufak tefek kavgalar ediyorum bu halde üzüyor umarım bebeğimi etkilmez diye dua ediyorum 😕
6217 Mirmom kavga olmamasına göre bence iyi en azından stres değil sıkkınlık geçer bişeylerle uğraşırsan ne bileyim bi bebek eşyalarını almak bile heyacan bence :)