Yarenimm Kızlar idrarın cok sık geliyor gidiyorum 5dk sonra çıkma istegi oluyor bebek asagidaharaket ediyo çoğunluk ondan olabilirmi ? Bide 3 gündür dışarda oturuyoruz soğukta usutmuste olabilirim diye düşünüyorum normalmidir ağrım yok sukur 🤔
Naz3365 Gebelikte idrar en normal olağan şey hele son haftalarında bebek aşağı idrar kesesine daha çok baskı yaptığında daha fazla idrar sorunun olur endişe etme