Gizemrefege bende 39+3 üm benimde ikinci doğumum. İlki normaldi bunu da normal bekliyorum bakalım.ne zaman gelicek diye baya strese girdim belkide bundan dolayı gelmiyor Minnoş 🤷🏻♀️😄 bugün adaçayı hurma falan aldım onları yicem icicem doğumu başlatıyormus sanırım. Doktor da catlayana kadar yürü dedi ama karnım o kadar ağrıyor ve artık derisi o kadar sızlıyor ki yuruyemiyorum 😏 siz neler yapıyorsunuz ?