buse0935 doktor konusunda tam 6 arkadaşımı da Kemal bey doğum yaptı bende arkadaşlarıma güvenerek kendi doktorumu değiştirdim Kemal beye gitmeye başladım 4 aydır ona gidiyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım plasentam aşağdaymış bana kesin sezaryen dedi ama bilemedim şimdi o sıvı belki de kendi ultrason ekranında gördüğü bişeyde olabiliyormuş çoğu YouTubeda ki doktorlarda öyle diyor tek bi doktorlar kalmayın böyle durumda diyolar ama sonuçta parasıyla değil mi kuzum kafandaki soruları sorunları aynen böyle söyle sor sen bana kalırsa. Sonuçta para veriyoruz ve onun görevi bu