Sera34 Pazartesi kontrolüm var ve devlet hastanesine gidiyorum içime doğuyor yatış yapılıp suni vericekler 😂 yoksa çıkmıyor oğluşum ve agrı kasılma sancı hiç bişi yok varmı benim gibi olan 😂
irva Sera34 Akıllı bu senenin çocukları.Ne yapsın yavrucaklar bakıyorlar ki 2020 berbat çıkası gelmiyor hiç birinin.😁
ecembugra53 Sera34 bemde aynıyım sancı var kasılma var ama gelesi Yok bekliyoruz 😂😂 burada herkes doğurdu ben kaldım yaramaz içerde rahat çıkası gelmiyor 😂😂