Zhrblt Kızlar 9 haftalık hamileyim arada belime aniden bi acı giriyo ama sonra yavaş yavaş geçiyo sizde de aynı durumu yaşayanlar bilgisi olanlar var mı🙄
Minikkus00 Zhrblt canm bende 5+6 haftalığım alt bel kısmında ağır bir yük varmış gibi yanma ağırlık gibi tarif edemiyorum bir ağrı bişey hissediyorum bende . Sende de mi boyke oluyor ? İlk gebelik olunca insan korkuyor ister istemez
Zhrblt Minikkus00 benimde ilk gebeliğim canım ama öyle bişey yok bende sadece zayıf olduğum için karnım çıktı biraz karnımın üstüne eğilirken zorlanma oluyo acık