Biraz geç oldu ama paylaşmadan edemicem birazda uzun 😊
20.03.2018 salı günü doktor kontrolüm vardı 38.haftadaydım. Normal doğum istediğim için Kontrolüm vardı. bi gün öncesinden hafif kasılmalarım bel ağrılarım ve kasıklarımda baskı hissetmiştim ama aldırmadım yalancı sancıdır dedim birazda yorucu bi gündü alışveriş yapmıştım bütün gün ayakta durdum desem yeridir ondan heralde diye düşündüm.gecede uyuyamadım hiç 2 3 saatlik uykuyla ayakta duruyodum. Ertesi gün hastaneye gittik ultrasonda bebeğimi gördüm bu arada kızım çok nazlıydı ve 9 ayda sadece 2 defa yüzünü gösterdi ultrasonda 😊 doktorum nst ye yolladı gel çatala alıcam muayne edicem eğer herhangi bi gelişme yoksa sezaryan için gün belirlicez dedi. Bende şakasına ben bugün doğururum dedim. Nst de çok az sancı çıktı. Doktorum çatala aldı ve aldığı gibi suyum geldi. Ne yalan söyliyim korktum hatta doktorum anladı bak bugün doğurcam dedin doğuruyon diye beni yumuşatmaya çalıştı ☺ Hemen hemşireler geldi beni doğumhaneye indirdiler 3cm açılmam vardı saat öğleden sonra 15.15 falandı. Doğumhaneye girdim üstümü değişttirdiler. yanımda eşimin kardeşi var hiç oturmadım sürekli hareket ettim şarkı açtık dans ettik akşam saat 21.00 a kadar sürekli gezdim arada nst ye aldılar çatı muaynesi yaptılar ama ne sancı nede 1cm bile açılmam yoktu. yan tarafta başka bi bayan çok sancı çekiyodu kötü etkilenmiyim diye beni odaya çıkardılar. Oda da gene aynı hiç durmadım sürekli gezdim koridorlarda dolandım biraz sancım olmaya başladı saat 23.00 gibi beni tekrar doğumhaneye indirdiler çatala aldılar ama gene aynı hiç açılma yok. 24.00 gibi nstye aldılar sancılarım artmıştı bende artık duramıyodum çok sancım vardı ebe geldi açılman yok dayanamıcaksın bu gidişle sezaryana alalım seni dedi hayır dedim bi saat daha bekledik ama artık dayanılmaz hale geldim saat 1 e geliyodu yaklaşık 10 saattir hiç bi gelişme yoktu tekrar çatala aldılar aynı 3 cm biraz daha dayanmaya çalıştım ama yok sabaha kadar dayanacak gücümde kalmamıştı. Bi gün önceden hem uykusuz hemde çok yorgundum. Mecbur sezaryana razı geldim. Hemşireler geldi ameliyat kıyafetlerimi giydirdiler. ameliyathaneye girdim tüm hazırlıklar yapıldı doktorum geldi ne oldu dayanamadın galiba dedi tekrar gülüştük. Saat gece 1 i geçiyodu. Kızımın Zümramın sesini duyana kadar ara ara sohbet ettik doktorumla biraz canın yanıcak dedi saat 01.23 tü ve dünyada duyulucak olan en güzel sesi duydum ve hemen ardından doktorum perdenin arkasından kızımı kaldırdı gördüm istemsiz gözlerimden yaşlar süzüldü ağlıyodu ebe sarıp hemen yanıma getirdi kızım diye seslendim sustu o kadar güzel bi duyguydu ki kelimeler yetmiyo anlatmaya ❤ Normal doğum diye 3 doktor değiştirip en son mecbur kalıp sezaryana girdim. Ama en güzel gündü. 21.03.2018 çarşamba saat 01.23 benimde kızıma meleğime kavuşma hikayem böyle. Biraz geç oldu kusura bakmayın ❤😊
bu arada Kocaeli/Gölcük Özel Aile Konak hastanesinde doğum yaptım. Doktorum Ahmet Coşkan’dı gerçekten çok güzel ilgilendi ve hastanedende son derece memnun ayrıldık. Şiddetle bu bölgelerdeki hamilelere tavsiye ederim.