Kızlar 38+6 Haftalık hamileyim 37 haftalıkken çatı muaynesi oldum 3 cm açıklık vardı 2 gün önce hafif sancı oldu ve hastaneye gittim akşam doktorum yoktu ebe baktı ve doktorumu bilgilendirdi doktorum da sabah erkenden gelmemi söyledi ve sabah 9 da gittik tekrar çatı muaynesi yaptı ve açıklığımın 5.5 cm olduğunu söyle di ve sancın yok sana suni vermekte istemiyorum kendi sancılarımızı bekleyelim dedi Pazartesiye kadar doğurmazsan gel tekrar bakalım dedi yani şuan bebeğin kafasının biraz daha aşağıya düşmesini ve sancımın gelmesini bekliyoruz sizce ne yapmam gerekiyor