Kızlarr kusura bakmayın biraz çekindiğim bir konu ama 14+3 teyim şuan akıntı şeklim beyaz bı şekilde ama çok olmasa da bı koku oluyo acaba intihap olma durumu varmı böyle bı sorunu olan varmı? Son 3 gündür falan bu şekilde haftalara göre mi oluyo acaba bilemedim