Pnaard Kızlar merhaba, 37+5teyim. 34+4 günlükken kontrole gittiğim de 1 cm açılmam vardı. Squata başlasam bi sıkıntı olur mu henüz erken mi bilemedim. Yanlış birşey de yapmak istemiyorum daha beklemeli miyim?
Haticeyuce31 Pnaard başlayabilirsin canm yavad yavas ben 38 de başladım tam ama 40+2 de suni yardımıyla hamd olsun cok rahat bir digum geçirdim rabbim sanada sağlıkla kucagina almayı nasip eylesin 🤲
ecembugra53 Pnaard 36 da başladım bence başla hurma squat duş yürüyüş eğil yerleri sil hersey yapıyorum 😍