Selamun aleykum hanımlar. Bende 35+5 günlük. Arada öyle oluyo. Sancılar da gelib gidiyo son kontrolum vardı gitmeye korkuyorum sezeryana alarlar diye. Çoğu tanıdığım kadını öyle yapmışlar. Son haftalarda kontrola hiç gitmeyen varmı ? Sorun olmaz demi merak ediyorum