Seda5892 Burcu3506 ilk kürtajda 60 gün sonra olmuştum şimdi ne zaman olacağım bilmiyorum bekliyorum bende
BegumIscanTunc Burcu3506 canım ilk kurtajda tam 30. Gün adet oldum ikinci kurtajda 41. Gün adet oldum birde fazla kafana takma o bile geciktirici etki yapıyor
Burcu3506 Sermec27 bende de belirtiler var göğsüm şiş ama inatla olmadı o kadar takıyorum ki bi de izmirdeyim sokakta kalıyoruz şuan herşey üst üste
Gul4001 Burcu3506 Haziran 2020 de kürtaj oldum,adetim hala düzensiz, kürtaj öncesinde de adetimde düzensizlikler vardi ama bu kadar değildi. Tekrar hamile kalmak istiyorum ama olmadı malesef
vitamininannesi92 Seda5892 vakit geçmiş ama eski iletilere bakarken sizinkini buldum 😟 benimde kürtajdan 52 gün oldu hala olmadım adet. 30. Günde gitmiştim doktora bir sorun görünmüyor dedi ama içim içimi yiyor bişey mi oldu yapışıklık mı oldu diye 😔😔 sizin 60. Günmüydü kesin? Bir sıkıntı oldu mu sonrasında
sutlaacc Gul4001 bende haziranda kürtaj oldum daha yeni yeni düzene giriyor gibi vücut anca toparlıyor herhalde kendini 🤔
blueberyy00 Burcu3506 45 güne kadar normal demişti bana doktorum olmazsan kontrole gel 45 günden sonra demisti
mrv_b Bende haziranda olmuştum 40 günden fazla sürdü adet olmam ama bir adet dönemi sonrası hamile kaldım hemen
Seda5892 vitamininannesi92 evet canım 60. Gündü doktorum olmazsan gel söktürücü vereyim demişti o gün olmuştum. Bir sıkıntı olmadı
vitamininannesi92 Seda5892 çok teşekkür ederim içim rahatladı birazcıkta olsa. Hep yorumlarda herkes 45 gün içinde olmuş onları gördükçe iyice stres oldum 😔