Kızlar merhaba bende covıd oldum suan 38ncı haftadayım 10 gunluk karantınam bıttı 13 test yaptım ve gene pozıtıf cıktım 10 gun snra karantına bıtıyor nrmale donebılırsınız dedıler ama hc bır ozel hastane kendı doktorumda dahıl negatıfı gormeden alamayız dıyorlar kalıntı oldugu ıcın testte oyle cıkmıs olabılır kan testı ver dedıler basına gelen varmı yada bılgısı olan tesekkurler🙏🏼