Balkuzu01 Çatı muayenesi yapmadan doktorlar anlar mı çatının geniş ya da dar olduğunu Doktorum 37 de yaparim demişti muayene ama 37 de degilde 38 de yapacak bana 🤔
Ozdmrkbraa Balkuzu01 çatı muayenesini anlamak için yapıyorlar bakmayla bilen doktor bi kuzenime denk geldi sanırım ona hiç çatı muayenesi yapmadan doktor bakmış bebek doğum pozisyonunda normal doğuma uygunsun demiş 🤭💁🏻♀️
Bonnusimo Balkuzu01 bende 37+5im hiç yapmadı hala ve normal dogum dedi yani bakalım perşembe kontrolüm var zaten 38ide geçiyor olcam yani