Kupecicegi_38 Kızlar 7+1 hamileyim. Fakat bulantı nedeniyle düzgün kahvaltı yada yemek yiyemiyorum. Çok düzensiz besleniyorum. Bebeğim gelişmeyecek die korkuyorum. Sizde de oldu mu düzensiz beslenme
irva Kupecicegi_38 ilk 3 ay beslenemedim ben hiç safra reflüm vardı zaten sürekli safra kusuyordum.Şuan 35 haftama girmek üzereyim.Oğlum hep en başından beri kilo boy olarak önden gitti.Korkma ilk zamanlar yesen de yemesen de besleniyor o minnak.
Ozdmrkbraa Kupecicegi_38 ilk üç ay bebek yediklerinden değil kanından besleniyor o yüzden yiyemedim bebeğim gelişemeyecek diye endişelenme hiç
Kupecicegi_38 irva sağlıklı bi şekilde kavuşursun inşallah oğlunua canım 😊 inşallah benim bebegimde besleniyordur. Kendimi kötü hissediyorum