isimsiz123
Canım bence normal bişey bu bende 7 haftalığım şuan karnımda batma göbek ddiliğim de batmalar oluyor ve bebeğimi öğrendiğimde 5.haftamdaydım ve 5 ten sonra genelde kese görünmeye başlıyor ki böyle olmasının sebebi de işte kesenin oluşması felan dır ciddi bir durum yoktur diye düşünüyorum yine de Rabbim sağlık sihhat versin inşallah 😊