Kızlar 13. Haftadan beri devam eden bi kasık ağrım var şuan 15+2 deyiz oturduğum yerden kalkarken ya da 1 2 dakika ayakta durunca hemen kasıklarım ağrıyor ilk önce sol da vardı sağ kasıkta yoktu şimdi sağ kasigim ağrıyor doktora gittim bebek çok iyi dedi muayene ederken de biraz ağrım oldu 😐 10 gün bi takip edelim geçmezse ya da şiddetlenirse hemen gel dedi. Acaba bebek büyüdüğü için mi oluyor diyorum ama bilemedim 🤷♀️ sizlerde de oluyor mu böyle ya da oluyor muydu bu haftalar da ?