Sena-25 brcbr İnan hiç oturmuyorum evde hergün süpürge yaparım, zor yemekler yaparım, bazen tatlı yaparım kocama🤦🏻♀️☹️ Akşamları yürüyüş yaparım. Ama yine alıyorum Allah sonumu hayır etsin
Sedaca Sena-25 ben ılk gebelıgımde 20 kılo aldım bebegımde 3 dogdu yanı🤣 53 ıle hamıle kalmıstım dogumda 10 kılom gıttı bebegım 5 aylıkken eskı kıloma dönmüştüm. Sımdı 34 haftalık hamıleyım 12 kılodan gıdıyorum bır kac haftaya kadar süper yavas kılo alıyordum ama bırden hızlandı artık sanırım tartılmıcam🤣🤣🤣🤣🤣
bebegim_28 Sena-25 mesela 26 haftadan sonra 33 haftalık olana kadar hiç kilo almadım o dönem durdu çok sevindim sonradan 3 4 kilo daha aldım.. bende son 2 hafta 2 kiloda benden olsun diyip yiyorum valla 😁 15 kilo veren insan o iki kilocuğuda verir zaten 🤦♀️
Nur38 Sena-25 73 le hamile kaldım zorlu mide bulantıları sayesinde 65 e düştüm oruç tutamadığım için 2 ayda verdiğim kiloları aldım şuan 81 kiloyum ve 40haftam bitti 😀
yaseminyasemin Sena-25 zaten zayıf halimle hamile kalmamıştım o yüzden üzerine fazla eklendi diye sonrası için sıkıntı yaptım inşallah veririz kiloları sonra❤️
Zeyyno_ Sena-25 byle giderse sanırım çok çabuk kilo almaya yatkınsın20-25le bitrrsin😂😂Biz 33+4haftalığız 7kilo aldım 😂🤷🥰🧿🙏🤲🤗
Elfynsmr Sena-25 2 ayda aldım birden ama 🤦🏼♀️ Baktım vücudum isyanda şekerim tavan kısıtladım yediklerimi de öyle sabitledim. Çok zor hamşleyken diyet
Gmzsrcn Bende 32 ye giricem 82 ile hamile kaldım şimdi 90 kiloyum daha çok var oturup ağlamak geliyor doğru düzgün yemek yemiyorum zaten şimdi bile mide bulantısı çekiyorum hamile kaldım kalalı mide bulantısı var çatlaklar için lierac kullanıyorum çok catlamadim daha ileri için bilemem 😬😬
Dilara9 Kuzum ben 3 kilo alip doguma gittim hic catlaklarim olmadi ama dogumdan 1 ay sonra karnim catladi 😂😝 ama olsun hic üzülmedim 😂