Ayseonayli4554 Kızlar 37+4 günlük hamileyim az önce bacaklarimdan su gibi birşey kayiverdi ama az di çok değildi sarıl sarıl akmadi sizce suyum mu gelmiştir Sancim yok ama kasıklarıma aşırı baskı var
Esra25_ Ayseonayli4554 canım benimde öyle oldu altıma kaçırmışım gibi hissetdim her iki saatde bir oldu sancımda yoktu sonradan suyumun seviyesi arttı doktora gttm 4 cm acılmam vardı bnce kontrol et yine aynı sızıntıyla karşılşırsn doktora gt
Ayseonayli4554 Zuhal14 yaa bilemedim Sancim sa yok nisan olayı hiç olmadı daha idrar kaçırmış da olabilirmiyim diyorum ama kökü yoktu
ilkin41 Ayseonayli4554 bence siz nolur nolmaz eşinizle beraber bir nst bağlanın çünkü hiç belli olmaz hazırlığınızı yapın şimdiden. Böyle şeyler bekletmeye gelmez.
Zuhal14 Ayseonayli4554 bazen nişan gelmiyormuş burda okuduğum hikayelerde sancı gelmedi suyum geldi diyenler olmuştu doktoruna ulaşma şansın varsa ara bi sor herkesin hamileliği Farklı biz ne desek boş riske atma