Benim gibi ilk defa anne olacaklar bebek bezinde de kararsız oluyorlar. Hastane çantası hazırlıyorum internetten baby turco doğadan(zeytinyağlı) 1 numarasını aldım olumlu yorumlara bakarak. Sipariş verdim 40′li paket ama daha sonra yorumlarda 1 numaranın küçük geldiğini,ancak 3 kg bebeklere olabileceği yazılmış. Pişman oldum siparişte bu kadar acele ettiğime an azından 20li paketini alırdım.
Sorum tecrübeli annelere; baby turco doğadan 1 numara kullanan var mı kaç kg ya kadar kullanabildiniz? Paketin üzerinde 2-5 kg yazıyor ama yorumlar da beni yaniltti açıkçası.