Merhaba kiymetli anne ve anne adaylarım. 36+1 deyim 3 gündür şiddetli adet sancıları gibi ağrım var ama sancı şeklinde değil. Akintim genelde beyaz ya da şeffaf şekilde sürekli oluyordu fakat bugün yeşil mukuslu bir akıntı geldi. Sizce doktora gitmem gerekli mi ? Ve birde sürekli.mide bulantım oluyor normalde hamilelik boyunca hic sıkıntı cekmemistim bulantı yönünden. Yardımcı olabilirmisiniz başına gelen varsa eğer.