Çok erken öğrenmişsin 🤗 bence bir sonra ki kontrolünü bekle.. ben 14 haftalık oluyorum yarın ve pazartesi kontrolüm var.. 14 haftalık bile tam inanmak istemiyorum :) ama belli olmaz. İnsaAllah pazartesi KESİN söyler cinsiyetini doktor ve alışverişe başlayabilirim 🤲🏻 SAğlıkla gelsin miniklerimiz