Melisahinn Merhaba arkadaşlar 6+1 oldum bugün kalp atışını ne zaman duyarım salı günü randevum var sizler ne durumdasınız 😇
evlat_ Melisahinn benim de ilk randevum bugündü. 6+1 im. Karından değilde alttan ultrasonla bebeyi gördük kalbini de duyduk :)
nefiseee Melisahinn 2 test yaptım pozitif geldi :) Pazartesi doktora gideceğim :) 2. Gebeliğim bakalım bunda neler yaşayacağım :)
34_21_23 Gideceğin doktorun ultrasonu iyiyse duyabilirsiniz kalbini 😊 tabi sizin hesabınızla aynı haftadaysa bebek.
Melisahinn 34_21_23 keseyi gördüğümüz zaman 4,5 5 haftalık demişti bende 5. Haftamdaydım zaten aynıdır diye düşünüyorum 😊
Minikkus00 Annesiyimmm bebeği ne zaman gördün canım keseyi falan ? Bende 5+6 yim. 5+4 iken sadece keseyi gördük bebek henüz yoktu .
Bebek12 Merhaba bende 4+5 haftalık hamileyim dün keseyi gördük bir hafta sonra kalp atışı için çağırdı bakalım ☺️