Merhaba Anneler belkı bazılarınız bilir bende asker eşiyim. Eşim sağlıkcı bende tıbbı sekreterım. Gelelim hikayemize. 28 ekim akşamı sancılarım arttı esım nöbetcıydı aradım dur gelmesın kızım bugun dedı ben plates topunda oyalandım sonra uyudum gece kalktım camasırımda du gıbı ıslaklık vardı degıstırdım tekrar gece uyandım yıne aynı yıne degıstım sbh oldu esım geldı uyudu akşam uyandı markete cıkarken dedım bıde kızın bugun gelıyormus 29 ekımde dedım ne guzel olur oda dalga gectı 10 kasımda gelsın suan erken azcık daha dursun falan şakalastık bıraz sonra avm gıttık ben wc gıttım yıne aynı ıslaklık esıme dedım bu ıyı degıl sanırım ebeyı arayım olmadı acıle gıdelım tamam dedı ben ebeyı aradım gel kontrol edelım dedı bız acıle gıttık nts bagladılar sancı cıktı ben hısetmıyorum.Idrar ve kan testı yaptılar sonra catı muayenesı yaptılar acıklık yok kan cıktı tansıyon yuksek cıktı bıraz ıdrarda protein kacagı cıktı doktor yatıs verdı gebelık zehırlenmesınden korkuyolardı. ben agladım daha erken çünkü normalde sat göre 37 hafta ama bebegım 1 hafta gerıden gelıyordu mınyon oldugu ıcın 36+3 dü. Eşim sızın saglıgınız ıcın dedı aglama hersey guzel olcak derken yatıs yapıldı.Nts baglıyorlar bıyandan serum verıyorlar sonra sunı taktılar cok mınık vermeye basladılar sancılar duzenlı gelmeye basladı ama ben hısetmıyordum sadece kasılma hısedıyordum.bütün günü böyle gecırdım sabah oldu tabı ozaman tatıl doktor yok sabah ebeler baktı 1cm neyse nöbet degısımı oldu baska ebeler geldı bırde onlar sunıyı azcık arttırıp baktılar tekrar 3cm olmus nts de sancılar 5dk düştü ama hala ben bısey hısetmıyorum.Doktor geldı bırde o kontrol ettı aynı acılma ılerlemıyor sonra öğleden sonraya kadar sunı devam acılma olursa normal dogurursun dedı tamam dedım.Squad yaptım plates topunda oyalandım yok gelen gıden akşam oldu saat 3:50 ebe geldı tekrar bakalım doktor ona göre son kararını verecek dedı . Baktılar acılma yok hala 3cm doktor sezeryan demıs önlük getırdıler.Sonda taktılar bir sızı var yandı canım gözümden yas geldı.Sonra aldılar ameliyata benı belden ıgne vurdular ama hısetmedım sınek ısırıgı gıbıydı.Sonra yatırdılar benı bacaklarımda sıcaklık hısettım sılıyorlar karnımı ama ben soguk pamuk hısedıyorum.Sonra tamamen uyustu bacaklarım tabı hastaneye yattıgımdan berı rabbi yessir duasını okudum.Daha sonra karnımda cekıstırmeler bastırmalar oldu sonra kızımın aglamasını duydum bende agladım ebe fotografımızı cekmıs cok güzeldi.Sonra dikişim atıldı benı odaya aldılar eşim kapıda beklıyordu.Ben içeri girdim yataga koydular ebe geldı kızım küçücüktü emzirdim hemen sütüm zaten vardı çok şükür.Ama kızım emme refleksi gelısmedıgı ıcın fazla cekemıyordu yınede meme verdım.Doktor geldı baktı hersey güzel hemsırenin ölçüm cihazı yanlıs cıksrdıgı ıcın kızımı küveze alcaklardı doktor mama verelım dedı bırde dıger cıhazlarla ölcelım dedı ben emzırdım mama verdık pesıne de sonra ölctüler normal bır skntı yok doktor dedı senın cıhazın yanlıs ölçüyor hem bu bebekte seker düşüklüğü yok cın gıbı maşallah dedı böyle devam dedı anne sütü alcak sonra mama takvıyesı dedı taburcu olana kdr takıp edelım dedı.Cok sukur 1 günde 5 kere kakaya cıktı kızım doktor cok ıyı dedı yarın taburcu edebılırım dedı.Yataga geldıgımde hemsırenın gelıp karnıma bastırması kanamayı kontrol etmesı benı benden aldı suni sancıda bıle bukadar agrım olmadı bagırdım resmen hungur hungur agladım 😒 sonra agrı kesıcı vurdular ama nafıle tabı bı sure cekıyorsunuz agrıyı.16:25 de kızım doğdu 23:00 de yurutmeye geldıler zorda olsa yürüdüm sonra sabaha dogru sonta cıkarıldı wc kendım gıtmeye calıstım esımın destegıyle. Simdi hastane odasından yazıyorum kızımı kalkıp emzırebılıyor hemde her ısımı kendım görüyorum cok şükür birde rabbım öyle bir es nasıp etmıskı onun destegı sayesınde bukadar cabuk toparladım 🤗 kızıma o baktı ben emzırdım o mama verdı gazını cıkardı üstünü degıstı altını degıstı.Benı kaldrdı yürüttü rabbim herkese sağlıklı doğum nasıp etsın hep normal doğum ıstedım sezeryan ıstemedım ama herkesın kaderınde ne varsa o oluyormus cokta dıretmemek lazım bence aglayarak gırdım amelyata gülerek cıktım kızımı görünce şimdi yanımda yatıyor prensesım 🥰🤗 Darısı tüm annelere sağlıkla kucagınıza almanız dılegıyle🙋🏼♀️