14 haftalık hamileyim düzenli şekilde gidiyorum. Doktorum deri altına uygulanan bir ışın bebeğe geçemez dedi. Gittiğim yerdeki bayanda bi çok hamilenin geldiğini söyledi. En azından karnım çıkana kadar gideceğim sonra zaten hem bana hem yapan insana zor olur.