AycanFb bende travel bakiyorum .yorumlari okudum sitedeki babybee marka icin oturur konuma gelice kemer takili olmazsa dik oldugu icin cocugun dusuceni demisler. yoyko marka icin kaba buyuk katlaninca da buyuk asansorden minimal sigyo ama rahat kullanisli demisler.beneto ya cocuk icinde rahat olmuyo iki buklum olyo demisler geriyede pek bilindik bi marka kalmadi😂😂😂