Durukusunannesi ESMAARAS siparişini verdiğimizde 29 haftalıktım 34 olmak üzereyim hala gelmedi odamız sipariş için geç kalmayın sakın ben biraz geç kalmışım 🥺
Haticeyuce31 ESMAARAS oğlumda 36. Haftada herseyim bitmişti 32 de hazırlığa başlamıştım canm Simdi 2 ye gebeyim daha çok yeni tabi 4+5 im oda zaten ileriyi dusunerek almistik rengini falan modelini simdi sadece sifonyer eklenecek odaya o kadar nasipse 🤲
ESMAARAS Durukusunannesi canım bende senın dolabı yaptırıyorum kalanını hazıt alcam dolapta 20 gune anca gelcekmıs ben 28 haftalık
Edizinannesii ESMAARAS 35. haftaya giriyorum daha ortada bisey yok mobilyalar daha gelmedi oda duzenlenmediii 🤦♀️artık yavaştan başlamam gerek sanırım 😬😂
2subat ESMAARAS 30. Haftamdayım siparişini verdim ama daha gelmedi aralık sonu gibi gelcekmiş coronadan dolayı ve benim doğumum ocak başı geç kaldım sanırım biraz daha hiç bi kıyafetinide yıkamadım
Semanurry ESMAARAS ben 1-2 ay oluyo alalı şuan 32. Haftamdayım bikaç bişey kaldı onun dışında eksiğimiz yok ☺️
mirayandme Valla benim 28 haftada hazırdı ama aniden Allah nasip etti ev aldık yeni baştan oda hazirliycaz inşallah doğuma yetişir odası da taşınmakda
Busemom_3 ESMAARAS 30+3 deyiz odası beşiği her şeyi hazır bu hafta kıyafetlerinide yıkadım ütüledim yerleştirdim hastane çantasını hazırlamak kaldı sadece 🥰