Sonunda bende dogurdummm🙈🥰
Bu kliseyle basliyim dedim😂🙈
Selam hanimlar eviligimizin basinda iki sene gecsin sonra olursa olsun ya diyerek denedik ve tam 2 sene sonra hamile kaldim💙🙏🏻
Hamileligim zor gecti hic bir skinti sorun yoktu sadece bende bulantidir halsizliktir osu busu cok sikayetim vardi..
Dogumdan 2 gun once usutmustum cok kotuydum ama bi enerji de geldi aksam 6 dan sonra kalktim dans ettim evi temizledim yemek yaptim
Sabah uyandigimda hafif adet sancisi gibi sancilarim vardi neyse o gunde iyiydim aksam dus aldim sancim artti pilates topunda ziplamaya basladikca rahatladim toptan indikce artiyordu sancilar 9 10 gibi artmaya basladi gece 3 e kadar dus aldim topta zipladim 10 5 derken 2 dkkya dustu derken 2 dkkayada dusunce durulmuycak asiri bir sanci degildi ama ben ilk kez hadi kalk bi gidelim dedim esime valizimizide aldik gittik..
Tam muayene olcaktim baktim nisanim gelmis🙈Doktor cati muayenesi yapti 0 aciklik..
Senin dogumuna cok var daha ama kan degerlerinden dolayi yatiralim dedi odaya gectim ntsye baglandim oda normaldi..
-Meryem ana otunu yanima almistim baktim yatiriyolar suya koyuyum dedim bi yandanda cekiniyodum cunki yurtdisinda yasiyorum ve gorenler ne diycekti yesil bir legen almistim yanima😂 okudum ufledim koydum otu dolabin icine de sakladim😅
Aradan yarim saat gecmedi bi islaklik hissettim ama su degil baktim boyle yesil krem afedersiniz yogun bir akinti doktor suyun gelmis dedi apar topar dogum haneye goturuyolardi bende o ara neye ugradigimi sastim aklim meryem ana otundaydi😂😂😂 alsammi almasammi derken amann banane dedim dogumhaneye giderken arkalarinda elimde yesil legenle otu aldim 😅😅 doktorlar hemsireler bi bakti bu neee bu nee diye bende bu benim sans otum dedim😂😂😂😂 ha tamam dediler 😝 esimde geldi doguma onuda bi giydirmisler goren o dogurtcak sanir ilk gordum doktor sandim😂😂🤤
Neyse kontroller yapildi 3 cm dediler hemen🙈
Epidural ne zaman yapiliyor dedim hemen anestezici geldi delik desik etti.. Mahvoldum on kere soktu soktu cikardi igneyi sonunda yapildi rahatladim uyustum..
Ebe mebe hepsi gitti dogumhanede esim ve ben vardik o elinde telefon oyun oynuyordu ben elimde telefon annemi teyzemi akrabalari goruntulu aradim konusuyoduk.😂😂. 2 saat sonra epiduralin etkisi gecti acikliga baktilar 3 de kalmis.. Bi doz daha epidural yaptilar birde suni sanci taktilar son ayar ikisinide actilar 1 saat icinde 7 cm olduk meryem ana otuda acti tabi😅son bir doz daha epidural yapildi 1 saatte tam acikliga ulastim bebegin kafasi inmisti sadece ikinmam lazimdi.. Hafiften artik epiduralin etkisi gecer gibi oldu doktor his geldikce ikin diyordu ikinmaya bir basladim kendimden gecmisim ne oldu bitti asla hatirlamiyorum o kadar cok bagirdimki seslerim kisilmisti cidden ne nasil oldu bilmiyorum gozlerim kapaliydi ve beynim yaniyordu buz torbalari koyuyodum ama artik esime beni islat yika dayanamiyorum dedim adam artik elinde yesil legen meryem ananin suyuyla yuzumu yikmaya baslamisti😂 Allah bilir o kadar doktor ne demistir😂😂Bu arada esim agliyordu boyle olucagini bilsem istemezdim cocuk diye😅🙈simdi asla 2. Yok diyor herkeze😃en son esim kafasi cikti diye bagirdi cok guzel diye geldi alnimdan opuyordu gozumu oyle actim bissuru doktor.. bi ikindim vucududa cikti 😍🙈
Yavrumu gostermeden goturduler🥺 iceri gidince geldi sesi sonra esim kucaginda getirdi oyleee bakiyordum ama soktaydim resmen o sirada dikislerim atildi tabi 😪
Neyse kizlar odama geldim asil hikaye burda birazda… Hersey superdi idrarimi yapiyorum saniyordum az yapiodum ama normaldir boyle diye dusunuyodum gece karnim sisti agrim oldu ultrasondan bi baktilarkii idrar torbam patlamaya gelmis😵 sondayla cektiler icimdekini tam 2 bucuk litre doktor sok oldu… Sonrada kalici sonda takildi 3 gun onla durdum canimdan can gitti..
3 gun sonunda sonda cikti 6 saat idrar toplattilar sonra ultrasondan baktilar hala vardi var oldukcada sondayla bosaltiliyordu tam 3 kere oyle yapildi bas bas bagirdim dayanamiyordum hemsireler cok uzuluyolardi artik odada aglama krizlerine giriyordum korkumdan.. Dogumdan cok sondada cektim resmen.. Hastanede tek basimaydim refakatci felan da yok cocuguda almiyolardi bi elimde cocuk bi elimde sonda hortum mortum canim cok yaniyordu..
Dun ciktik hastaneden hala idrarda sorun var biraz bi tuhaflik olursa gidicem ama olmasin Allahim kimseye yasatmasin.. Bir kerelik sonda zor degil ama 4 5 6 kere olunca zor kizlar…😣
Bizim hikayemizde boyle simdi minnosum gogsumde yatiyoruz❤️❤️ Rabbim herkeze kolay dogumlar nasip etsin olmayanlarada versin insallah ❤️