Kkubraaa biraz varmis adetinize. Adet gecince yapmak daha mantikli cunku ben gecen aylarda kan testim 7geldi ama tam adet gununde kanamam oldu kimyasal gebelik olmus.benim adet gunum geciyo hala bekliyorum .bazen adet sancisiyla yerlesme sancisi ayni olabilyomus.insallah oyledir allah herkesin yardimcisi olsun