Doğum hakkında bir fikrim yok ama hamileliğimi ilk öğrendiğimde hatice hanıma gidiyordum jimere açıkcası hiç memnun kalmadım. Bebeğimin kaç haftalık olduğunu dahi bana söylemiyordu. Bilgisiz gidip bilgisiz dönüyorduk. Sonra annemin ve ablamında geçmişte gebelik izlemini yaptığı nevin özsaraça gideyim dedim pembemavide 3.ayımdan itibaren oraya gidiyorum ben doktorumdan çok memnunum hastane konusunda da herşey gayet iyi gitti şuana kadar cihazları son derece iyi ☺nevin hanım şuanda tüp bebekle de ilgileniyor benim gibi normal gebeliklerlede. En iyi yanı çok rahat bi doktor bu da beni hep rahatlattı normal doğuma karşı olan ön yargılarımı dahi kırdı ☺💕