Fatmanurkor94 Kullanan ve memnun kalan var mı. Bıde fıyat biraz pahalı geldi baska bır krem kullanıp onerebılecegınız var mı?
Twinsmomm01 Fatmanurkor94 çok memnunum ilk günler her emzirmeden sonra sürdüm şükür hiç yara olmadı şimdi aklıma geldikçe sürüyorum
Bebislerimiz Cevremdeki herkes önerdi geçenlerde indirimde denk geldim bende aldim bakalm nasil gelecek bana
Fatmanurkor94 Selin59 Bebislerimiz aynen memnun olanlarsa var ben denemedim dogumdan once alcam kullananlar net bı yorum gelır mı acaba