Selin59 canım sen kimin ne dediğini boşver. Herkesin kendi hayatı, kendi zevki maalesef böyle çekemeyen kötü niyetli insanlar moral bozmak için yaratılmış gibiler. Beğenmiyorsan içinden yaşa kimsenin hevesini kırmaya veya üzmeye hakkınız yok. Ayrıca çok da güzel olmuş böyle tatlı bi hediye gelse kullanırdım. Sevdiğim insanların güzel anılarına baktıkça hatırlamak mutlu ederdi beni.