Fatma6 Merhabalar ben 7hafta 3gunluk hamileyim ve dısım apse yapıyor ne yapmam lazm acaba. Apsenın bebege bı zararı olur mu acabaa
Zehraaa98 Fatma6 canım bende başta boğazım sıstı sanmıştım meger yırmılık apse yapmış 😢bende tam 7 haftalıgım beslenmen nasıl süt peynır falan yoyor musun
Happybabyyy Fatma6 Zehraaa98 Lavanta yagi alın pamukla surun. Sarmisagi ortadan bolun sulu kismini koyun. Sirkeyide pamukla koyabilir veya gargarasinibyapabilirsiniz. Bn bu sekilde hamileyken antibiyotikten ve 20 lik dis çekilmesinden kurtuldum