mom101 Kızlar bu gün 40+0 haftam tamam oldu ve doktora gitti çatı muayinesi oldum eve geldim çamaşırımda pembe kan gördüm ve tuvalete gidincede peçeteyede çok az geliyor nişanımmı geldi bilen söylesin nolur🙏🏻
mom101 Nuranemre sancım yok ama NSTye bağlandım sancım 40 çıktı daha doktordan yeni geldim doktorumu aradım cevap vermedi sancıların başladığı zaman gel demişti
Htcytm mom101 o nisan olmayabilir, doktor muayene ettiği için kan gelmiş olabilir yani doktorum bana yaptığında bana kan gelebilir endişelenme demişti 🤷♀️
molsalkim Benim doktorumda çatı muanesinden sonra lekelenme olabilir demişti nişan mukuslu şeffaf içinde az kan olarak gelmişti ilk çatı muaneniz mi açılma varmıydı
mom101 Kızlar bir şeyde soruyim bu nişan süreklimi geliyor? Yani peçeteye 1 damla şeklinde geliyor her tuvalete gittiğimde
Asenana mom101 benim bildiğim tek seferde geliyor sana gelen nişan olmayabilir muayeneden olabilir bence bi hastaneye git
mom101 Asenana doktorumu aradım az geliyorsa korkma dedi eğerki çok olursa 4-5 defa falan o zaman gel dedi nişanmış ama gelen
Busrazkn37 Bende dün çatı muaynesi oldum kanamam oldu ve nişanım geldi. Bugün öğlene kadarda her tuvalete gitmemde gelmeye devam etti
mom101 Busrazkn37 acaba doğum ne zaman olur ya? Doktorum bu günde yarında ola bilir dedi ama NSTde sancılar 40 çıktı az bence 40 öylemi?
mom101 Busrazkn37 ya sende nişan 3-4 gün hafif regl gibimi gelmişti? Bende doktordan geldiğim zaman sümüklü akıntı şeklinde geldi sonra peçeteye sildiğim zaman pembe 1 damla kadar ve deminde sümüksü akıntı şeklinde geldi acaba normalmi?
Busrazkn37 Bende 1 gün sürdü canım aynı doktordan gelince ama bayağı bi çok geldi sümüksü beyaz kanlı . Devamındada yine kanlı ama daha azdı. Bence herkesinki farklı olabilir burda yeşil renk yazanlar bile vardı